Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502904 Direcció Hotelera | OB | 3 | A |
No hi ha prerequisits específics per cursar l'assignatura.
La formació s'inicia amb un període d'autoconeixement a l'aula que té la intenció de definit els objectius professionals de l'alumnat per al desenvolupament de competències i l'enfocament de la seva futura carrera professional.
La part pràctica consisteix en una formació de 250 hores en una empresa del sector d'allotjament, restauració o catering. El contingut d’aquesta assignatura inclou el període de pràctiques, la realització dels tallers i les activitats relacionades amb aquesta matèria i l’assistència a diversos actes i sessions organitzats durant l’any.Al final del període de pràctiques, l'estudiant haurà de lliurar al tutor acadèmic la Memòria de pràctiques, així com el document emplenat pel tutor/a de l'empresa amb l'avaluació del rendiment de l'estudiant. També es sol·licitarà l’enquesta de valoració de les pràctiques.
La formació pràctica persegueix conèixer l'organització, el funcionament i la gestió d'empreses del sector turístic, que cobreixen l'atenció al client, l'organització i la promoció de productes o serveis turístics, etc. Si és necessari, l'EUTDH oferirà una àmplia gamma d'empreses associades que col·laborarà per assolir aquests objectius d’aprenentatge. En aquest sentit, entre les activitats i esdeveniments que l'estudiant ha de completar i assistir per aprovar l'assignatura destaquem el Workshop -Trobada universitat Empresa que se celebra al febrer de cada any.
El curs s'impartirà utilitzant tres metodologies d'ensenyament diferents:
a) Aprendre fent: formació pràctica en un entorn professional, degudament supervisada i tutoritzada per un expert en el camp professional.
b) Autoavaluació i tasques d'autoanàlisi.
c) Treball autònom després d'estar en contacte amb professionals de la indústria per comprendre millor les operacions comercials i els perfils professionals que millor s'ajusten a cada rol i tipus d'empresa.
A més, l'estudiant s'haurà d'adaptar a la cultura i valors de l'organització, la seva regulació interna, polítiques i procediments, així com considerar les instruccions del tutor i les regulacions principals de l'EUTDH
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Formació pràctica a l'empresa | 250 | 10 | 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 15 |
Tipus: Supervisades | |||
Assistència a esdeveniments - Activitats a l'aula | 10 | 0,4 | 2, 4, 5, 7, 12, 13, 14, 15 |
Tutories | 10 | 0,4 | 2, 9, 10, 11, 14 |
Tipus: Autònomes | |||
Memòria de pràctiques | 10 | 0,4 | 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 15 |
L’avaluació consta de :
a.- Informe de valoració emès pel tutor/a de l ‘establiment turístic.
b.- Redacció de la Memòria de les pràctiques per part de l’alumne
c.- L ‘avaluació continuada està basada en el control i seguiment de l’estada de pràctiques per part del tutor/a d’empresa i el professor/a del Centre, així com per l’assistència dels estudiants a les reunions, trobades i actes estipulats pel centre. Per exemple el Workshop-Trobada Universitat-Empresa.
Es podrà considerar el seguiment per part de la tutora docent amb el/la tutor/a d'empresa durant el període de pràctiques.
Per a poder aprovar l’assignatura s’ha d’obtenir un mínim de 5 tant de la part de la Memòria que redacta l’estudiant com de la valoració que fa el tutor/a d’empresa.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència a esdeveniments - Activitats a l'aula | 10% | 10 | 0,4 | 1, 2, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15 |
Avaluació del tutor d'empresa | 40% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 15 |
Memòria de pràctiques | 50% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10 |
Els materials addicionals d'aprenentatge en format digital, així com enllaços a llocs web, es proporcionaran a través del Campus Virtual.
No hi haurà programes vinculats, més que els habituals necessaris per seguir els cursos al llarg del Grau: Moodle i Paquet Microsoft Office.