Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502501 Prevenció i Seguretat Integral | OT | 4 | 1 |
Aquesta assignatura no té prerequisits.
L'enfocament metodològic és pràctic a fi de potenciar la transferència dels continguts objecte d'aprenentatge al context professional (sector de la seguretat privada). A aquest efecte, a través de les activitats de l'assignatura es combinarà la introducció teòrica-pràctica de continguts amb l'aplicació a situacions pràctiques.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Videoconferències amb la participació activa de l'alumnat | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Tipus: Supervisades | |||
RESOLUCIÓ DE DUBTES SOBRE TEMARI i PRÀCTIQUES | 24 | 0,96 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi y preparació d'activitats. | 120 | 4,8 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Prova escrita (examen) 1 | 50% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Treball escrit 1 | 25% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Treball escrit 2 | 25% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
AGUIRRE, M. (2017), Dirigir y motivar equipos. Pirámide.
ALLES, M. (2015). La marca recursos humanos. Granica.
ASSSENS, J. (2006). Huevos con beicon. Granica.
ACCIONA, AVIVA, CORREOS, EVERIS EDP, INDRA, NH HOTEL GROUP, SECURITAS. (2016). Universidades Corporativas. Forjando Personas para Ganar el Futuro. UOC.
BONACHE, J, CABRERA, A. (directores) (2006). Dirección de Personas, Pearson Education. CHAMORRO-PREMUZIC, T., FURNHAM, A. (2010). Psicología de la selección de personal. TEA Ediciones.
CUEIRO, J.C. y GALLARDO, L. (2010). Liderazgo Guardiola. Alienta.
DE MIGUEL, S. Y PEÑALVER, A. (coordinadores) (2010). Eficacia directiva. Díaz de Santos.
DOLAN, SH., MARTÍN, I. y SOTO, E. (2004). Los 10 Mandamientos para la Dirección de personal, Gestión 2000.
GALLARDO, V. (2009). Liderazgo Transformador. LID Editorial Empresarial.
GAN, F. Y TRIGINÉ, J. (2006). Manual de Instrumentos de Gestión y Desarrollo de las Personas en las Organizaciones). M. Díaz de Santos.
GOLEMAN, D. (2013). Liderazgo. El Poder de la Inteligencia Emocional. Ediciones B.
HUNTER, J.C. (2005). Las claves de la paradoja. Empresa Activa – Urano.
REY, S. (director), TENA, G. (editor) (2017). Nuevas tecnologías y gestión de recursos humanos: Proyecto Thechnos: Impacto de las redes sociales y marco laboral neotecnológico. Wolters Kluwer y Cuatrecasas.
RIOS, I. (2018), Equipos motivados, equipos productivos. Tébar Flores.
ROJAS, P. (2010). Reclutamiento y selección 2.0. UOC.
WHITMORE, J. (2003). Coaching. Paidós.
Cap específic