Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500260 Educació social | OT | 3 | 2 |
2500260 Educació social | OT | 4 | 2 |
L'assignatura no té requisits previs de formació, encara que seria interessant tenir coneixements de les següents assignatures:
Els objectius d’aquesta assignatura són:
La metodologia serà participativa. L'estudiant és el protagonista principal del procés de ensenyament-aprenentatge. Les classes magistrals es complementaran amb estudis de casos, discussions i exercicis a l'aula.
L'assignatura es divideix en dos blocs connectats entre si. Un primer bloc dedicat a temàtiques específiques d'educació social en salut, contextualització i problemàtiques socials prioritzades. El segon bloc, se centra en temes relacionats amb salut mental.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estudis de casos, aprofundiment en temes específics, debats i grups de discussió. | 10 | 0,4 | 2, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 17 |
Exposicions per part del professorat de qüestions bàsiques i complementàries, exposició i debat dels treballs elaborats pels alumnes, creació de coneixement compartit. | 35 | 1,4 | 2, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 17 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories individuals i grupals. | 30 | 1,2 | 5, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura de textos, cerca i anàlisis de informació, elaboració de treballs, resolució de casos, activitats d'avaluació. | 75 | 3 | 2, 4, 5, 6, 7, 8, 16, 17 |
El curs tindrà una avaluació continuada a partir d'activitats avaluades de tipus individual i grupal. Cada bloc del curs té avaluacions específiques que, en conjunt, sumen el 100% de la qualificació final de l'assignatura. El calendari definitiu d'avaluacions s'informarà a l'inici de l'assignatura.
El temps dedicat a les activitats avaluatives i el temps de treball autònom són sumatius, atès que moltes de les activitats formatives que seran proposades a l'alumnat com a treball autònom, formaran part de l'avaluació de l'estudiant.
La devolució de les qualificacions dels treballs i de la prova escrita (examen) serà com a màxim 15 dies després del lliurament.
L'assistència a classe és obligatòria: l'alumnat ha d'assistir a un mínim del 80% de les classes. En cas contrari es considerarà no avaluable.
En cas de no superar l'assignatura en la convocatòria oficial es realitzarà un examen de recuperació al final del curs. El plagi o còpia d'alguna de les activitat avaluatives és motiu de suspens de l'assignatura.
Es realitzaran 3 avaluacions durant l'assignatura:
El contingut i format de cada avaluació serà informat durant l'inici de cada bloc de l'assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen | 50 | 0 | 0 | 2, 4, 5, 6, 7, 16 |
Treball escrit individual | 15 | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 16, 17 |
Treball grupal | 35 | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Esteban, M. L., Comelles, J. M., Díez Mintegui C. (2010). Antropología, género, salud y
atención. Barcelona: Bellaterra.
Soberania Sanitaria. (2019). Salud feminista. Soberanía de los cuerpos, poder y organización.
Buenos Aires: Tinta limón.
Enllaços
En cas de docència virtual s'utilitzarà Microsoft TEAMS