2022/2023
Idioma Modern II (Anglès)
Codi: 100045
Crèdits: 6
| Titulació |
Tipus |
Curs |
Semestre |
| 2500239 Història de l'Art |
OT |
3 |
2 |
| 2500239 Història de l'Art |
OT |
4 |
2 |
| 2500240 Musicologia |
OT |
3 |
2 |
| 2500240 Musicologia |
OT |
4 |
2 |
| 2500241 Arqueologia |
OT |
3 |
2 |
| 2500241 Arqueologia |
OT |
4 |
2 |
| 2500246 Filosofia |
OT |
3 |
2 |
| 2500246 Filosofia |
OT |
4 |
2 |
| 2500248 Llengua i Literatura Espanyoles |
OT |
3 |
2 |
| 2500248 Llengua i Literatura Espanyoles |
OT |
4 |
2 |
| 2500256 Antropologia Social i Cultural |
OT |
3 |
2 |
| 2500256 Antropologia Social i Cultural |
OT |
4 |
2 |
| 2500501 Història |
OT |
4 |
2 |
| 2501801 Estudis de Català i Espanyol |
OT |
3 |
2 |
| 2501801 Estudis de Català i Espanyol |
OT |
4 |
2 |
| 2502533 Estudis Francesos |
OT |
3 |
2 |
| 2502533 Estudis Francesos |
OT |
4 |
2 |
| 2502758 Humanitats |
OT |
3 |
2 |
| 2502758 Humanitats |
OT |
4 |
2 |
| 2503702 Ciències de l'Antiguitat |
OT |
4 |
2 |
| 2503710 Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial |
OT |
4 |
2 |
| 2503998 Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística |
OT |
4 |
2 |
| 2504211 Llengua i Literatura Espanyoles |
OT |
3 |
2 |
| 2504211 Llengua i Literatura Espanyoles |
OT |
4 |
2 |
| 2504378 Filologia i Cultura Franceses |
OT |
3 |
2 |
| 2504388 Estudis de Català i Espanyol |
OT |
3 |
2 |
| 2504388 Estudis de Català i Espanyol |
OT |
4 |
2 |
Utilització d'idiomes a l'assignatura
- Llengua vehicular majoritària:
- anglès (eng)
- Grup íntegre en anglès:
- No
- Grup íntegre en català:
- No
- Grup íntegre en espanyol:
- No
Altres indicacions sobre les llengües
Validat!
Prerequisits
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües. Es recomana haver cursat Idioma Modern I.
Objectius
Aquesta assignatura posa èmfasi en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos materials es tractaran deferents aspectes gramaticals i lèxics corresponents al nivell del curs. (Es treballaran temps verbals, causa i efecte, i quantificadors, entre altres) També es treballarà l’adquisició de vocabulari, correcció d’errors, comprensió de texts i organització d’escriptura.
Competències
Història de l'Art
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Musicologia
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Arqueologia
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Filosofia
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Llengua i Literatura Espanyoles
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Antropologia Social i Cultural
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Història
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Estudis de Català i Espanyol
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Estudis Francesos
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Humanitats
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Ciències de l'Antiguitat
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística
- Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Llengua i Literatura Espanyoles
- Que els estudiants hagin desenvolupat les habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Resultats d'aprenentatge
- Expressar-se a la llengua estudiada, oralment i per escrit, utilitzant el vocabulari i la gramàtica de manera adequada.
- Expressar-se en la llengua estudiada, oralment i per escrit, utilitzant el vocabulari i la gramàtica de manera adequada.
- Fer presentacions orals utilitzant un vocabulari i un estil acadèmics adequats
- Fer presentacions orals utilitzant un vocabulari i un estil acadèmics adequats.
- Mantenir una conversa adequada al nivell de l'interlocutor.
- Participar en debats sobre fets històrics respectant les opinions dels altres participants.
- Participar en els debats orals a l'aula de manera crítica i utilitzant el vocabulari de la disciplina.
- Participar en els debats orals realitzats a l'aula de manera crítica i utilitzant el vocabulari de la disciplina
- Participar en els debats orals realitzats a l'aula de manera crítica i utilitzant el vocabulari de la disciplina.
- Presentar treballs en formats ajustats a les demandes i els estils personals, tant individuals com en grup petit.
- Realitzar presentacions orals utilitzant un vocabulari i un estil acadèmic adequat
Continguts
Es faran les Unitats 6,7,8 i 10 del llibre com també altra material per treballar el material del curs.
Organització d’escriptura: Esquemes i topic sentences
Metodologia
La metodologia que segueix aquest curs és la que s’especifica al llibre de text (vegeu Bibliografia). Es faran les unitats 6,7,8 i 10. Hi haurà bàsicament activitats d’expressió i comprensió oral. També es treballarà la comprensió de textos i organització de l’escriptura.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Avaluació
L’assignatura s’avaluarà de la següent manera:
Avaluació Continuada 35%
- 4 proves (no es poden recuperar)
- 2 treballs d’escriptura
Presentació 10%
Examen Final 45%
Activitats Parlades 10%
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació:
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant una prova de síntesi amb les següents condicions:
- L’alumnat s’haurà d’haver presentat a un mínim de dos terços dels ítems d’avaluació.
- L’alumnat haurà d’haver obtingut una qualificació mitjana igual o superior a 3,5.
- La qualificació màxima que es pot obtenir a la recuperació és de 5.
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 35% de les activitats d’avaluació.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Activitats d'avaluació
| Títol |
Pes |
Hores |
ECTS |
Resultats d'aprenentatge |
| Activitats Parlades |
10% |
4
|
0,16 |
6, 7, 8, 9, 10
|
| Evaluació Continuada (tests i redaccions) |
35% |
5,5
|
0,22 |
1, 2, 5, 8
|
| Examen Final |
45% |
1,5
|
0,06 |
2
|
| Presentació oral |
10% |
4
|
0,16 |
3, 4, 11
|
Bibliografia
Llibre de text:
Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Per millorar la gramàtica es recomana:
- Kennedy-Scanlon, Michael, Pladevall, Elisabet and Cebrián, Juli (2012). Guided Error correction
Level B2. Universitat Autònoma de Barcelona Servei de Publicacions
Bellaterra.
Diccionaris:
- Oxford Advanced Learner’s Dictionary, OUP.
- Collins Cobuild English Dictionary, Harper Collins Publishers.
- Cambridge Advanced Learner’s Dictionary, CUP.
- Collins English-Spanish/Spanish-English Dictionary, 6th ed., Grijalbo.
- Longman Language Activator. Longman.
http://www.ldoceonline.com/ (Longman Dictionary of Contemporary English)
http://www.merriam-webster.com/ (Merrian-Webster dictionaries on line)
http://dictionary.cambridge.org/ (Cambridge dictionaries on line)
http://www.flo-joe.co.uk/ (Cambridge official examination practice)
http://www.els-lab.com (listening exercises with self-correction multiple-choice activities)
http://oxforddictionary.so8848.com/ (online collocation dictionary)
Programari
No s'utilitza programari específic.