Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502758 Humanitats | FB | 1 | 1 |
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B1 (nivell llindar) del Marc europeu comú de referència per a les llengües. Aquest nivell s’assoleix al final de l’etapa de l’educació secundària post-obligatòria, i serà el punt de partida de l’assignatura. |
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara les maneres de expressar el comparatiu i el superlatiu o el present simple, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 1: Working life Grammar: Present simple - Expressions of frequency - Indirect questions Vocabulary: Working life collocations (verb+noun) - Jobs Unit 2: Trends Grammar: Present simple and continuous Vocabulary: Verbs describing trends - Relationships Unit 3: Money Grammar: Countable and uncountable nouns - Expressions of quantity - Extension Vocabulary: Money Unit 4: Success Grammar: Past simple and continuous - Past perfect Vocabulary: Success and rewards - Prepositional phrases Unit 5: Marketing Grammar: Comparatives and superlatives Vocabulary: Marketing collocations Unit 6: Communication Grammar: Verb patterns with infinitive and -ing - Infinitive and -ing clauses Vocabulary: Communication collocations - Small talk phrases
|
Activitats dirigides: En les activitats dirigides pel professor s’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita. Activitats supervisades: En les activitats de pràctica (supervisades pel professor) es practicaran les diverses formes d’expressió oral; es treballarà la lectura de diversos tipus de text; es resoldran dubtes lingüístics i es revisaran aspectes gramaticals, lèxics i de pronúncia. Es potenciarà també l’escriptura i revisió de textos. Les activitats tutoritzades permetran al professor fer un seguiment més individualitzat del progrés i de les dificultats amb què es trobi l'alumnat, així com resoldre dubtes o dificultats que se li puguin plantejar. Activitats autònomes: Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes. En finalitzar el programa, els i les estudiants hauran de lliurar un portfoli prèviament auto-corregit que reculli tot el treball que hagin fet autònomament.
|
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats Dirigides | 50 | 2 | |
Activitats Supervisadas | 25 | 1 | |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònoms | 50 | 2 |
La nota final es calcularà de la manera següent:
- Deures i exercics: 15%
- Presentació oral: 15%
El professor triarà un tema (literatura, pel·lícules, etc.).
Els estudiants poden fer la presentació oral per parelles.
- Examen parcial: 35%
Basat en les tres primeres unitats del llibre.
- Examen final: 35%
Basat en les tres últimes unitats del llibre
IMPORTANT:
- L’avaluació del curs serà continuada, i inclourà la feina feta al llarg del curs, tant les diverses proves de nivell com els treballs lliurats durant tot el curs.
- L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 35% de les activitats d’avaluació.
- Per aprovar l’assignatura, cal tenir com a mínim una nota de 5 de mitjana.
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, la professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
- Només poden optar a la recuperació aquells estudiants que hagin obtingut una nota mitjana de curs d'entre 3,5 i 4,9 i que hagin aprovat un dels dos exàmens.
- La recuperació consistirà en una prova escrita que inclourà tota la matèria del curs.
- La nota màxima que es pot obtenir a la recuperació és un 5.
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Les activitats següents no poden ser recuperades: participació a classe, exercicis fets aclasse i presentació oral.
MOLT IMPORTANT
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Deures i exercicis | 15% | 4 | 0,16 | 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Examen final | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4 |
Examen parcial | 35% | 8 | 0,32 | 1, 4, 5, 7 |
Presentació oral | 15% | 5 | 0,2 | 2, 3, 4, 6, 8 |
Llibre de text: Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Llibre de referència - Swan, Michael. 2104. Practical English Usage. 4th ed. Oxford: OUP.
Diccionaris: -Cambridge Advanced Learner’s Dictionary -Collins Cobuild English Language Dictionary -Collins Dictionary Spanish-English / English-Spanish -Longman Dictionary of Contemporary English (with CD-ROM) -Macmillan English Dictionary for Advanced Learners of English (with CD-ROM) -Oxford Dictionary of Spanish-English / English-Spanish
Bibliografia de temàtica específica
- Fawcett, Susan & Alvin Sandberg. 2014. Evergreen. Boston: Houghton Mifflin. - Raimes, Anne.1991. Keys for Writers: a Brief Handbook.Boston: Houghton Mifflin. - White, Ronald & Valerie Arndt. 1991. Process Writing.London: Lognman.
- Baker, Anne. 2006. Ship or Sheep? An Intermediate Pronunciation Course. 3rd edition. Cambridge: CUP - Hancock, Mark. 2012. English Pronunciation in Use. Cambridge: CUP.
-Penguin Readers Selection (levels 4 to 5) -Mikulecky, Beatrice S. & Linda Jeffries. More Reading Power. London: Longman.
|
Aquesta assignatura no requereix l'ús o coneixement d'eines específiques de programari.