Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2502758 Humanitats | FB | 1 | 2 |
Per cursar aquesta assignatura els alumnes han de tenir un nivell d’anglès equivalent al nivell B2 (nivell llindar) del Marc europeu comú de referència per a les llengües. Aquest nivell s’assoleix al final de l’etapa de l’educació secundària post-obligatòria, i serà el punt de partida de l’assignatura.
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió i la expressió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara els condicionals o les maneres d'expressar el futur, entre d'altres). També es treballarà la redacció en llengua anglesa i la comprensió de textos escrits, així com la pronúncia.
Unit 7: Experience
Grammar: Present perfect - Present perfect and past simple - Present perfect continuous
Vocabulary: Personal qualities
Unit 8: Seeing the futures
Grammar: Predictions with will and might - Decisions with going to - Reported speech
Vocabulary: Describing devices
Unit 9: Being effective
Grammar: Zero and first conditional - Imperatives in conditionals
Vocabulary: Being effective - Practical solutions (adverbial phrases)
Unit 10: The environment
Grammar: The passive - Phrasal verbs
Vocabulary: Phrasal verbs - Food adjectives
Unit 11: Leaders and thinkers
Grammar: Modal verbs (1) - Modal verbs (2)
Vocabulary: Make and do
Unit 12: Well-being
Grammar: Second conditional - Extension: Third conditional
Vocabulary: Well-being adjectives
Activitats dirigides: En les activitats dirigides per la professora s’analitzaran i es practicaran els models de text oral i escrit que l’alumnat haurà de treballar i es potenciaran les estratègies d’aprenentatge que faciliten l’expressió i la comprensió oral i escrita. Activitats supervisades: En les activitats de pràctica (supervisades per la professora) es practicaran les diverses formes d’expressió oral; es treballarà la lectura de diversos tipus de text; es resoldran dubtes lingüístics i es revisaran aspectes gramaticals, lèxics i de pronúncia. Es potenciarà l’escriptura i revisió de textos. Les activitats tutoritzades permetran a la professora fer un seguiment més individualitzat del progrés i de les dificultats amb què es trobin l'alumnat, així com per resoldre dubtes o dificultats que se li puguin plantejar. Activitats autònomes: Les activitats autònomes que l’alumnat farà pel seu compte permetran realitzar els treballs i exercicis assignats al llarg del curs i aprofundir en els aspectes concrets amb els quals es tinguin més problemes. En finalitzar el programa, els i les estudiants hauran de lliurar un portfoli prèviament auto-corregit que reculli tot el treball que hagni fet autònomament.
|
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats dirigides | 50 | 2 | 1, 3, 6, 7 |
Tipus: Supervisades | |||
Activitats supervisades | 25 | 1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats Autònomes | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Procediment de revisió de les qualificacions
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
Només poden optar a la recuperació aquells estudiants que tinguin com a mínim 3,5 de nota mitjana.
La recuperació consistirà en una prova escrita que inclourà tota la matèria del curs.
La nota màxima que es pot obtenir a la recuperació és un 5.
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Les activitats següents no poden ser recuperades: exercicis fets a classe i carpeta docent.
Calendari aproximat d'avaluació
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams o altres plataformes, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Portfoli | 35% | 12 | 0,48 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Prova comprensió lectora | 10% | 3 | 0,12 | 2, 4, 6, 7, 8 |
Proves escrites | 50% | 5 | 0,2 | 1, 3, 4, 5, 7 |
Treball a l'aula | 5 | 5 | 0,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
Llibre de text
Lansford, Lewis, Dummett, Paul, and Helen Stephenson. (2017). Keynote Advanced for "Usos Bàsics" (UAB SPECIAL EDITION). Hampshire:National Geographic Learning.
Llibre de lectura
- Jerome David Salinger. The Catcher in the Rye.
Diccionaris:
- Cambridge Dictionaries Online www.dictionary.cambridge.org
- Collins Dictionary Spanish-English / English-Spanish
N/A