Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OB | 3 | 1 |
Cap.
• Coneixement figura director de comptes
• Acostament al sector de les agències
• Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning.
• Creació estratègia i pla de comunicació
• Noves estratègies en below the line i Internet
• Eines per a presentacions. Saber vendre i presentar
• El gerent de comptes i el seu departament. Funcions i responsabilitats. Estructura d'agència. Relació agència-anunciant. Agència-proveïdors. Relacions interdepartamentals.
• Pla de referència i comunicació
• Recerca
• Màrqueting estratègic
• Bellow the line i internet
• Proveïdors, pressupostos, control de costos i facturació.
• Negociació i venda de publicitat. Nou negoci.
• Anàlisi, presentació i argumentació de campanyes (diverses sessions).
• Sessions teòriques + sessions pràctiques
• Aula 1 (teoria i pràctica) i aula 2 (pràctica)
• Mètode de cas
• Ponències professionals sector
• Pràctiques individuals + pràctica grup
• Presentacions
La metodologia docent i la avaluació poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries
L'estudiant que realitzi qualsevol irregularitat (còpia, plagi, suplantació d'identitat,...) es qualificarà amb 0 aquest acte d'avaluació. En cas que es produeixin diverses irregularitats, la qualificació final de l'assignatura serà 0.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques, pràctiques i seminaris | 52,5 | 2,1 | 2, 3, 4, 5, 6 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 7,5 | 0,3 | 2, 3, 4, 5, 6 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura, anàlisi i síntesi de textos, preparació i realització de treballs | 82,5 | 3,3 | 2, 3, 4, 5, 6 |
• Obligatòria assistència 80% de les classes.
• Obligatori lliurament de TOTS els treballs
• Molt estrictes en timings; no s'acceptaran treballs amb un retard superior a una setmana. Els treballs lliurats fora de termini tindran una penalització de -1 punt a restar de la nota final.
• Nota final: 30% pla de comunicació - 30% benchmark - 40% resta d'exercicis i pràctiques. Per tal de fer la mitja i aprovar la assignatura cal que tant el benchmark com el pla de comunicació estiguin aprovats.
Recuperació
• Les activitats d'avaluació recuperables són: el pla de comunicació i el benchmark.
Segona matrícula
• Els estudiants que es matriculin de nou en la assignatura (repetidors) hauran de realitzar una prova de síntesi que es comunicarà oportunament a l'inici de curs.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Benchmark | 30 | 2,5 | 0,1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Pla de comunicació | 30 | 2,5 | 0,1 | 2, 3, 4, 5, 6 |
Pràctiques | 40 | 2,5 | 0,1 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
- Cooper, Alan (editor, 2009) Planning: cómo hacer el planeamiento estratégico de las comunicaciones, Ediciones Paraninfo, Madrid.
- Fernández-Gómez, Jorge David (2014) Mecanismos estratégicos en publicidad: de la USP a las Lovemarks, Advook, Sevilla.
- Keller, Kevin Lane (2013) Strategic Brand Management, Pearson.
- Kotler, Philip (2018). Marketing 4.0. Editorial Lid.
- Lannon, Judie y Baskin, Merry (editoras) (2008): A Master Class in Brand Planning. The Timeles Work of Stephen King, JohnWiley & Sons, West Sussex, England.
- Sánchez-Blanco, Cristina (2011): Planificación estratégica. Editorial Universitas. Madrid.
- Santesmases, M (2011). Marketing, conceptos y estrategias. Grupo Anaya Lectura.
- Soler, P (2008). El director de cuentas. Gestión de cuentas en marketing y publicidad. Barcelona: UAB. Servei de Publicacions
- Steel, Jon (2012): Verdades, Mentiras y Publicidad. El arte de la planificación de cuentas. Editorial Fragua, Madrid
L'assignatura no requereix cap programari específic.