Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313157 Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies | OT | 0 | 1 |
Que els estudiants comprenguin els canvis profunds que han sofert els gèneres literaris tradicionals com la novel·la i la narració curta entre el final del segle XIX i el segle XXI. La perspectiva del curs es focalitzarà en un dels grans temes de la literatura occidental: el vincle entre l'amor i la mort.
Les classes són dinàmiques i s'espera la contribució dels estudiants en els debats i discussions d'anàlisi de fonts primàries i secundàries. La participació i assistència són de gran importància.
ENGLISH VERSION
The sessions are very dynamic and we expect the students' contribution to in-class debates and discussions of both primary and secondary sources. Participation and attendance are extremely important.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Activitats a l'aula: debats, anàlisi de textos, interpretació/In-class activities: debates, textual analysis and interpretation | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories/Tutorials | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura de fonts primàries i secundàries, escriure treballs, preparar-se per les classes/Reading of primary and secondary sources, writing papers, preparing for the lectures | 40 | 1,6 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 |
L'avaluació constarà de diversos exercicis que es tindran en compte:
-1 assaig escrit a l'aula 20%
-1 treball final 30%
-4 assajos curts on es podrà triar entre diverses opcions per contestar 40%
-Participació: debats, discussions i presentacions orals 10%
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l’alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
L’estudiantat rebrà la qualificació de No avaluable sempre que no hagi lliurat més del 40% de les activitats d’avaluació.
En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams o altres plataformes, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
1 assaig escrit a l'aula/An in-class essay | 20% | 2 | 0,08 | 1, 3, 5, 8 |
4 assajos curts/4 short essays | 40% | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10 |
Participació/Participation | 10% | 10 | 0,4 | 3, 4, 5, 9 |
Treball final/Final paper | 30% | 18 | 0,72 | 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10 |
Aquesta és només una selecció inicial de bibliografia secundària. A mesura que avanci el curs es proporcionaran referències específiques pel que fa als autors i als temes tractats.
FIEDLER, Leslie. Love and Death in the American Novel. New York: Stein and Day, 1975.
GRAY, Richard. A History of American Literature. Malden: Blackwell, 2004.
KALAIDJIAN, Walter. The Cambridge Companion to American Modernism. Cambridge: Cambridge University Press, 2005.
LAMB, R.P. A Companion to American Fiction 1865-1914. Malden: Blackwell, 2005.
MITCHELL, Angelyn. The Cambridge Companion to African American Women's Literature. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.
ROUGEMONT, Denis de. Love in the Western World. Princeton: Princeton University Press, 1983.
SOLLORS, Werner. A New Literary History of America. Cambridge: Belknap Press of Harvard University Press, 2009.