Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501232 Empresa i Tecnologia | OT | 4 | 0 |
No hi han prerequisits
Objectius
Vectors Clau que hem de dominar
1. El CIO como encarregat de la Gestió i Administració de les TIC
2. Devops
Devops com a filosofia
3. Gestió interna del servei de SI
4. El CIO i la Transformació Digital
5. Liderar la tecnologia del negoci
6. 5G. Oportunitats de nous negocis i serveis
7. Atreure Talent
8. Ràpida adaptació al canvi
9. Ètica digital
Nota: El tema 3 (Gestió del Servei) s'hi dedicarán varies sessions i les pràctiques de laboratori es centraran en aquest tema, per tant el seu pes és molt superior al de la resta de temes.
Aquesta assignatura té com a base metodològica l’aprenentatge basat en els coneixements impartits en les sessions de teoria i l'aplicació del mateixos en els casos, problemes o exercicis i tallers desenvolupats en el curs.
En les sessions de teoria s’expliquen els conceptes que els alumnes aplicaran en els exercicis, casos i problemes.
En les sessions de pràctiques de laboratori els alumnes tindran la oportunitat de incorporar els conceptes teòrics en una eina real de gestió del servei.
La llengua vehicular serà el català. Si hi ha assistents amb dificultats importants per seguir el català es farà en castellà. Una part significativa dels materials de suport (transparències, enunciats d'exercicis, casos, software, etc.) seran en anglès. Els exàmens i treballs es podran contestar en català, castellà o anglès.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Casos, problemes i exercicis | 10 | 0,4 | 1, 2, 4, 5, 6 |
Classes de teoria | 19 | 0,76 | 1, 2, 3, 5 |
Pràctiques de Laboratori | 16 | 0,64 | 2, 3, 4, 5, 6 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 15 | 0,6 | 1, 2, 5 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi | 56 | 2,24 | 2, 4, 5 |
Preparació de casos, redacció de treballs i resolució de problemes | 32 | 1,28 | 1, 2 |
Calendari d’activitats d’avaluació
Les dates de les diferents proves d'avaluació (exàmens parcials, exercicis en aula, entrega de treballs, ...) s'anunciaran amb suficient antelació durant el semestre.
La data de l'examen final de l'assignatura està programada en el calendari d'exàmens de la Facultat.
"La programació de les proves d’avaluació no es podrà modificar, tret que hi hagi un motiu excepcional i degudament justificat pel qual no es pugui realitzar un acte d’avaluació. En aquest cas, les persones responsables de les titulacions, prèvia consulta al professorat i a l’estudiantat afectat, proposaran una nova programació dins del període lectiu corresponent." Apartat 1 de l'Article 115. Calendari de les activitats d’avaluació (Normativa Acadèmica UAB)
Els estudiants i les estudiantes de la Facultat d'Economia i Empresa que d'acord amb el paràgraf anterior necessitin canviar una data d'avaluació han de presentar la petició omplint el document Sol·licitud reprogramació prova https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves
Procediment de revisió de les qualificacions
Coincidint amb l'examen final s'anunciarà el dia i el mitjà en que es publicaran lesqualificacions finals. De la mateixa manera s'informaràdel procediment, lloc, data i hora de la revisió d'exàmens d'acord amb la normativa de la Universitat.
Procés de Recuperació
“Per participar al procés de recuperació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats que representi un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul.”Apartat 3 de l'Article 112 ter. La recuperació (Normativa Acadèmica UAB). Els estudiants i les estudiants han haver obtingut una qualificació mitjana de l’assignatura entre 3,5 i 4,9.
La data d’aquesta provaestarà programada en el calendari d'exàmens de la Facultat. L'estudiant que es presenti i la superi aprovarà l'assignatura amb una nota de 5. En cas contrari mantindrà la mateixa nota.
Irregularitats en actes d’avaluació
Sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, "en cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0". Apartat 10 de l'Article 116. Resultats de l'avaluació. (Normativa Acadèmica UAB)
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Avaluació Continuada 1: Pràctiques de Laboratori | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 6 |
Avaluació Continuada 2: Exercicis, treballs i participació | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Examens | 40% | 2 | 0,08 | 1, 4, 5 |
Veure campus virtual