Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OB | 2 | 1 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | OB | 2 | 1 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OB | 2 | 1 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | OB | 2 | 1 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | OB | 2 | 1 |
Es dóna per suposat que l’alumne té els coneixements de Usos Bàsics de l'Anglès.
Cal un nivell inicial d’anglès equivalent a C1 (advanced) del Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.
Amb el nivell C1 l'estudiant pot: comprendre una àmplia gamma de textos llargs i complexos, i en pot reconèixer el sentit implícit; pot expressar-se amb fluïdesa i espontaneïtat sense haver de cercar d’una manera gaire evident paraules o expressions; utilitzar la llengua de manera flexible i eficaç per a propòsits socials, acadèmics i professionals; produir textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes complexos, i demostra un ús controlat d’estructures organitzatives, connectors i mecanismes de cohesió.
“Ús de la Llengua Anglesa 1” forma part de la matèria “Ús de la Llengua” del segon i tercer curs, juntament amb “Ús de la Llengua Anglesa 2”, “Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada” i “Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada”. Es realitza durant el segon semestre del segon curs per a Estudis Anglesos i durant el primer semestre del tercer curs a Graus Combinats. “Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada” i “Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada” es realitzen en el tercer curs per a estudiants d’Estudis Anglesos, i s’ofereixen com a optatives de quart curs per a estudiants de Graus Combinats
Objectius:
Gramàtica i vocabulari:
Producción escrita:
Comprensió lectora:
Comprensió auditiva:
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (Classes teòriques i classes pràctiques)
Activitats supervisades (tutories)
Activitats autònomes (Estudi personal, realització de exercicis, producció de textos, participació a l’entorn virtual)
Activitats d’avaluació
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques | 30 | 1,2 | 3, 6, 13 |
Pràctica oral a l'aula | 15 | 0,6 | 13 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories de suport | 22 | 0,88 | |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi - Exercicis i treballs - Ús de les TIC | 76,5 | 3,06 | 6, 9 |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S’ha de tenir en compte el següent:
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams o altres plataformes, assegurant que tot l’estudiantat hi pot accedir.
IMPORTANT PER APROVAR L'ASSIGNATURA:
1) Per aprovar l’assignatura els estudiants han d'haver assolit un 60% del contingut de l'examen final i la mitjana del curs ha de ser igual o superior a un 60%.
2) Per aprovar l’examen final (tant l'oral com l'escrit) es necessita haver assolit un 60% del contingut de l'examen.
3) Si l'alumne ha aprovat l'examen final escrit (la mitjana de les 3 parts de l'examen final escrit arriba al 60%), però ha suspès una o més parts, s'ha de recuperar una d'aquestes parts.
Recuperació
• Només poden anar ala recuperació aquells estudiants que:
(i) hagin completat íntegrament l'avaluació continuada, l'examen parcial i els exàmens finals, excloent els casos degudament justificats. Òbviament, algunes tasques no es poden repetir (participació a classe, algunes tasques d'avaluació continuada).
i
(ii) hagin assolit entre un 35% i 59.9% el contingut de l'examen final escrit.
Si es recupera, es podrà obtenir un màxim d'un 5 a SIGMA com a nota final.
Recuperació examen escrit
No avaluable
Només poden accedir al “no avaluable” els alumnes que hagin presentat menys d’un 30% de lestasques d’avaluació.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MOLT IMPORTANT: En cas que l’estudiantat realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’una mateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Continuous assessment | 30% | 1,5 | 0,06 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Examen Parcial | 20% | 1 | 0,04 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Examen final escrit | 50% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
Bibliografia obligatòria
Llibres de referència recomanats:
Pàgines web:
www. ejerciciodeingles.com
https://www.ted.com/talks
BBC One Minute World News
http://www.howjsay.com/ (American English)
http://www.macmillandictionary.com/ (includes pronunciation files, British English)
http://www.ozdic.com/ (collocations)
the British National Corpus: http://www.natcorp.ox.ac.uk/