Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500894 Turisme | FB | 1 | 1 |
Cap
1. Proporcionar a l'estudiant habilitats comunicatives i d'estudi fonamental per al seu aprenentatge, investigació i pràctica.
2. Millorar l'alfabetització informàtica dels estudiants, la seva comprensió bàsica dels sistemes operatius i un coneixement pràctic del programari comunament utilitzat en entorns acadèmics i professionals.
3. Proporcionar eines per a un ús eficient dels recursos en línia.
4. Desenvolupar criteris per organitzar i presentar diferents tipus de treballs en entorns acadèmics i professionals.
5. Apreneu a organitzar la informació de manera eficient en les formes de contorns, gràfics, etc. mitjançant un programari adequat.
6. Desenvolupar habilitats per presentar idees de manera eficaç i eficient
1. Introducció
a. De l'escola secundària a la universitat: canvi de demandes i habilitats
b. Expectatives sobre treballs escrits a la universitat
c. Fer investigacions reeixides
d. Avaluar fonts i gestionar la informació
2. Ús d'Internet per a propòsits acadèmics
a. Eines de recerca en línia
b. Gestió bibliogràfica
c. Gestió i emmagatzematge d'arxius
d. Xarxes socials i intercanvi de coneixements
3. Introducció als sistemes operatius
a. Definicions bàsiques
b. Windows i altres sistemes operatius
c. Aplicacions de Windows
d. Suite d’oficines basades en web
4. Treballs escrits i processadors de text
a. Com realitzar i presentar una obra escrita
b. Treballar amb MS Word (creació i edició de documents, formats, edició i inserció d'elements, eines, taules, enviaments, cites i referències).
5. Treballar amb dades i fulls de càlcul
a. Emmagatzemar, organitzar i treballar amb dades
b. Treballar amb MS Excel (conceptes bàsics, creació de fulls de càlcul, creació de gràfics i gràfics, funcions i fórmules)
6. Presentacions acadèmiques i professionals
a. Dissenyar i presentar una presentació eficaç
b. Treballar amb MS PowerPoint (crear diapositives i introduir objectes de text, treballar amb altres objectes en diapositives, gràfics SmartArt, imatges i ClipArt, la presentació de diapositives, edició del disseny de plantilles de diapositives)
El curs té tres mètodes d’ensenyament i aprenentatge:
a) Sessions de teoria
Durant les classes teòriques, els conceptes s'explicaran primer d'una manera teòrica i es mostraran exemplificats amb aplicacions pràctiques. Algunes sessions requeriran la participació dels estudiants per resoldre problemes.
b) Sessions pràctiques
Durant aquestes sessions, es revisaran els temes tractats a cada lliçó a través d'exercicis, projectes en grup i proves individuals que es duran a terme al llarg del curs. Els estudiants rebran orientació del professor en la realització d’un projecte de recerca d’informació i gestió de referències i habilitats informàtiques. S'utilitzarà programari especialitzat durant totes les sessions pràctiques.
c) Autoaprenentatge
El Campus Virtual s’utilitzarà com a complement i com a mitjà alternatiu de comunicació entre els estudiants i el seu instructor. Tots els materials rellevants del curs, exemples i exercicis s'adjuntaran aquí en línia.
Cada estudiant hauria de gestionar el seu temps per estudiar i resoldre els problemes proposats, a més de treballar en un projecte de recerca amb informació i dades del sector turístic que es presentaran al final del curs.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Presentació en públic | 3 | 0,12 | 2, 4, 6 |
Sessions teòriques i pràctiques amb suport informàtic; participació activa a classe | 43 | 1,72 | 1, 2, 4, 5 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutoria | 20 | 0,8 | 2, 4, 5 |
Tipus: Autònomes | |||
Sessions d'estudi individual i pràctica | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 5 |
Els estudiants poden triar entre una avaluació continuada i l'accés directe a l'examen final (una avaluació final única).
Assessorament continuu
Per seguir l'avaluació contínua, és obligatori assistir almenys al 70% de les sessions de classe. Aquest tipus d’avaluació consisteix en:
a) Diverses tasques de laboratori i tasques durant la classe per avaluar el vostre progrés. Tots els exercicis proposats a classe s'han de presentar dins dels terminis establerts a través del Campus interactiu. Cada assignació tindrà un valor de 10 punts. Si no envieu la tasca es produiran zero punts. Les tasques posteriors comportaran la deducció automàtica de 2 punts. La puntuació mitjana de totes aquestes tasques representa el 50% de la nota final. Es proporcionarà més informació sobre els treballs després del començament de la classe.
b) Un projecte final que utilitzi informació i dades del sector turístic en què l’estudiant utilitzi les habilitats d’investigació i practicarà com presentar un treball escrit escrit. Aquest projecte suposarà el 20% de la nota final.
b) Dues proves individuals basades en teoria i exercicis, que valdran el 30% de la nota final.
Els estudiants que no tinguin avaluació continuada, seran avaluats per la segona opció (avaluació única) i no es tindran en compte les qualificacions obtingudes.
Avaluació final única
Els estudiants seran examinats sobre tots els temes impartits a classe i el resultat d’aquest examen comptarà amb un 100% de la nota final.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Desenvolupar un projecte bàsic de recerca (buscar informació, desenvolupar una hipòtesis, escriure un informe i preparar una presentació) | 20% | 20 | 0,8 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Exercicis individuals | 50% | 30 | 1,2 | 1, 2, 5 |
Exàmens individuals | 30% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5 |