Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313402 Recerca i Intervenció Psicosocial | OT | 0 | 1 |
No hi ha prerequisits per matricular-se en aquesta assignatura. Es recomana estar matriculada en les altres altres assignatures del màster (parlar amb la coordinadora del màster en cas de no matricular totes les assignatures).
Aquest mòdul s'orienta a capacitar als participants en el disseny de projectes d'intervenció psicosocial.
El mòdul s'organitza en tres parts:
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magristrals i seminaris | 56,25 | 2,25 | 1, 3, 4, 5 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 56,25 | 2,25 | 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs, lectures, estudi personal, elaboració de projectes | 112,5 | 4,5 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
EV1. Disseny d'un projecte d'intervenció.
EV2. Participació en tallers sobre tècniques d'intervenció (processos comunicatius)
EV3. Informe d'aprenentatge del mòdul pel TFM. Informe sobre l'aplicació del mòdul al procés del TFM, corregit pel tutor/a de l'estudiant seguint les directrius de qui coordina el mòdul.
Qualificacions:
Mòdul superat: El mòdul es considerarà superat si l'estudiant obté una nota mitjana superior a 5 en el conjunt de les proves d'avaluació.
Avaluable: Es considerarà Avaluable l’estudiant que hagi presentat evidències d'aprenentatge amb un pes igual o superior 40% del total del mòdul.
No avaluable: Es considerarà No avaluable el fet que encara que l’estudiant hagi presentat vàries proves el pes total en relació amb el conjunt del mòdul sigui inferior al 40%.
Reavaluació: No hi ha reavaluació
Pautes d'avaluació de la Facultat de Psicologia: http://www.uab.cat/doc/DOC_avaluaciotitulacions1819
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Evidència 1: Disseny del projecte d'intervenció | 40% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
Evidència 2a: Eines per la intervenció (tècnica 1) | 10% | 0 | 0 | 3, 4, 6, 7 |
Evidència 2b: Eines per la intervenció (tècnica 2) | 10% | 0 | 0 | 3, 4, 6, 7 |
Evidència 2c: Eines per la intervenció (tècnica 3) | 10% | 0 | 0 | 3, 4, 6, 7 |
Evidència 2d: Eines per la intervenció (tècnica 4) | 10% | 0 | 0 | 3, 4, 6, 7 |
Evidència 3. Informe d'aprenentatge del mòdul pel TFM. | 20% | 0 | 0 | 5 |
Alvira, F. (1991) Metodología de la evaluación de programas. Madrid: CIS
Flores, J. G. I. L. (1993). La metodología de investigación mediante grupos de discusión.
Kawulich, B. (2006). La observación participante como método de recolección de datos. Forum: Qualitative Social Research, 6(2).
Maya, I; García, M. y Santoyana, F.J. (2007) Estrategias de la intervención psicosocial. Madrid: Pirámide
Montenegro, M. (2001). Conocimientos, agentes y articulaciones: una mirada situada a la Intervención Social. Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona
Rueda, J.M. (1991). Programas y proyectos de intervención psicosocial. En III Jornadas de Psicología de la Intervención Social. Ministerio de Asuntos Sociales
Sánchez Vidal, A. (1993) Programas de prevención e intervención psicosocial. Barcelona: PPU
Taylor, S. J. y Bogdan, R. (1987). Introducción a los métodos cualitativos de investigación. Barcelona: Paidos.
Valles, M. (2002). Entrevistas cualitativas. Madrid: Centro de Investigaciones Sociologicas.
No cal programari específic per aquesta assignatura