Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4317584 Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut | OB | 0 | A |
Tot i no ser un requisit previ, és important que l'alumnat tingui formació bàsica en metodología de recerca.
En este módulo los/las estudiantes adquirirán las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico aplicado al campo de las ciencias de la salud, así como el análisis y resolución de problemas identificados en la práctica profesional.
Búsqueda de información en las bases de datos científicas
Lectura crítica del artículo científico
Ética de la investigación
Metodología de investigación
Paradigmas del pensamiento científico
Métodos cualitativos y cuantitativos
El protocolo de investigación
Principales diseños de estudios
Análisis de datos
Classes magistrals, virtuals on s'impartiran continguts teòrics i es fomenta a discussió.
Seminaris de discussió de casos, resolució d'exercicis, debat crític, treball amb pacient expert o d'altres metodologies actives.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Estudi personal | 281 | 11,24 | 7, 8, 9, 11, 12 |
Seminari | 35 | 1,4 | 3, 6, 7, 11, 13, 14 |
Teoria | 59 | 2,36 | 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 |
S'avaluarà l'assitència a classe mitjançant registre d'assitència.
L'alumnat ha de participar en els debats que es proposin dins de l'assignatura, be sigui aportant coneixement nou o responent les aportacions de la resta de companys/es.
En finalitzar el mòdul es realitzarà un examen tipus test de forma virtual.
En grup petit, l'alumnat haurà de dissenyar una proposta de recerca (qualitativa i quantitativa) que exposarà oralment a classe. Es realitzaran preguntes metodològiques al respecte. Un cop incorporades les possibles modificacions que facin els/les docents i l'alumnat escriurà una memòria breu del sus projectes.
Es obligatori presentar i aprovar totes les activitats per poder promitjar les qualificacions.
La qualificació final de l'assignatura serà el sumatori de les diferents parts que la configuren. Segons l’acord 4.4 del Consell de Govern 17/11/2010 de la normativa d’avaluació, les qualificacions seran:
L'alumant té dret a la revisió de les proves d’avaluació. Per a tal fi es concretarà la data en Moodle.
Els/les estudiants que no hagin superat l’assignatura per mitjà de l’avaluació continuada es podrà presentar a una prova de recuperació al final de l'assignatura.
Les situacions especials i particulars es valoraran pel coordinador de l'assignatura i el/la tutor/a del grup.
Totes les eines avaluatives estaran disponibles a Moodle a l'inici de l'assignatura.
Absències:
Es consideren absències justificades a les pràctiques de laboratori i seminaris les següents situacions:
Fora d'aquestes situacions, cada absència suposarà una reducciód'un punt er cada absència en la nota final, fins a un màxim de 3 absències.
Qualsevol signe de deshonestedat acadèmica, com ara plagi o manipulació de documents d’avaluació, etc., o qualsevol actitud discriminatòria, violenta o irrespectuosa cap a companys/es i/o docents, suposarà el suspens immediat de l’assignatura.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Asistencia | 10% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 13 |
Debat | 15% | 0 | 0 | 1, 3, 4, 6, 7, 11 |
Exàmen | 35% | 0 | 0 | 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 |
Presentaciones orals | 10% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 14 |
Treball escrit | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 8, 9, 10, 13 |
Recursos d'Internet
Mendeley
R Comander