2021/2022
Pràctiques Externes
Codi: 42438
Crèdits: 9
Titulació |
Tipus |
Curs |
Semestre |
4313256 Continguts de Comunicació Audiovisual y Publicitat |
OT |
0 |
2 |
La metodologia docent i l'avaluació proposades a la guia poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries.
Utilització d'idiomes a l'assignatura
- Llengua vehicular majoritària:
- espanyol (spa)
Prerequisits
Algunes empreses presenten requisits als estudiants. Alguns dels requisits més comuns són: català, castellà o anglès, tenir coneixement i familiaritat amb les xarxes socials, tenir flexibilitat d'horari en sessions de rodatge.
Objectius
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
Competències
- Aplicar models validats d'anàlisi de continguts, d'avaluació de polítiques, d'estudis de recepció i d'anàlisi d?indústries del sector audiovisual i publicitari.
- Buscar informació en l'entorn cientificotècnic i tenir habilitats operatives en l'ús de les TIC
- Demostrar una actitud desperta, innovadora i analítica en relació amb els interrogants d'investigació
- Prendre decisions i assumir-ne les responsabilitats i conseqüencies
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions, així com els coneixements i les raons últimes que les fonamenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant, en gran manera, amb treball autònom a autodirigit
- Treballar i dirigir equips interdisciplinaris en entorns diversos
Resultats d'aprenentatge
- Aplicar el coneixement de les audiències en el disseny i la gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
- Aplicar els models d?anàlisi d?estudis d?audiència, analítica web i verificació de productes audiovisuals i publicitaris.
- Aplicar models validats d?avaluació de comunicació interactiva i xarxes socials del sector audiovisual i publicitari.
- Buscar informació en l'entorn cientificotècnic i tenir habilitats operatives en l'ús de les TIC
- Demostrar una actitud desperta, innovadora i analítica en relació amb els interrogants d'investigació
- Prendre decisions i assumir-ne les responsabilitats i conseqüencies
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions, així com els coneixements i les raons últimes que les fonamenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant, en gran manera, amb treball autònom a autodirigit
- Treballar i dirigir equips interdisciplinaris en entorns diversos
Continguts
Els continguts de l'assignatura "Pràctiques Externes" varien entre els i les diferents estudiants. Cada alumne desenvolupa aquesta assignatura en una empresa diferent, per això, els continguts apresos varien entre l'alumnat. Els i les estudiants, al principi de curs, lliuren un CV amb les seves habilitats, mancances i interessos específics per desenvolupar la seva estada de pràctiques en una empresa real.
Metodologia
Els i les estudiants fan una estada de 220-250 hores seguint el model de pràctiques curriculars. En la signatura del conveni l'estudiant té informació específica de l'horari. Les pràctiques es desenvolupen en el segon semestre.
NOTA IMPORTANT: Les pràctiques curriculars no són remunerades per se. Algunes empreses ofereixen la possibilitat de remuneració a l'estudiant, però moltes altres empreses no ofereixen remuneració a l'alumnat en pràctiques.
La situació sanitària podria fer que les sessions, en lloc de presencials, hagin de ser telemàtiques.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Avaluació
L'avaluació consta d'un informe final que desenvolupa l'estudiant sobre la seva estada a l'empresa i d'un informe final que realitza l'empresa sobre l'estada de l'alumne/a.
Activitats d'avaluació
Títol |
Pes |
Hores |
ECTS |
Resultats d'aprenentatge |
Informe final empresa |
80% |
0
|
0 |
1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10
|
Informe final estudiant |
20% |
5
|
0,2 |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
|
Bibliografia
Aquesta assignatura no té una bibliografia comuna a tot l'alumnat.
Programari
Aquesta assignatura no té un software comú a tot l'alumnat.