Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500249 Traducció i Interpretació | FB | 1 | 1 |
És recomanable que l’estudiant tingui unes habilitats de base mínimes per a la gestió d’elements pel que fa a carpetes i fitxers (crear, moure, copiar, enganxar, eliminar, comprimir i descomprimir, etc.) i aplicacions (obrir, tancar, moure finestres, alternar entre finestres, etc.).
La funció d’aquesta assignatura és iniciar l’estudiant en l’ús dels recursos tecnològics generals aplicats a la traducció i a la interpretació. En acabar l’assignatura l’estudiant haurà de ser capaç de:
El curs alterna sessions de continguts amb sessions de pràctiques (v. calendari). Al llarg del curs els alumnes han de preparar en grup una presentació oral sobre un producte tecnològic relacionat amb la traducció.
Nota: es reservaran 15 minuts d'una classe, dins del calendari establert pel centre/titulació, per a la complementació per part de l'alumnat de les enquestes d'avaluació de l'actuació del professorat i d'avaluació de l'assignatura/mòdul.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Exercici d'automatització de tasques | 6 | 0,24 | 2, 4 |
Exercici d'edició de textos | 6 | 0,24 | 1, 4 |
Exercici de correcció i revisió de textos | 6 | 0,24 | 3, 4 |
Presentació oral en grup | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Resolució d'exercicis | 6 | 0,24 | 1, 2, 3, 4 |
Tipus: Supervisades | |||
Assistència a tutories de seguiment | 8 | 0,32 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Elaboració del treball en grup | 22 | 0,88 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Lectura de textos proposats | 8 | 0,32 | 1, 2, 3, 4 |
Tipus: Autònomes | |||
Consulta de materials | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4 |
Resolució d'exercicis | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4 |
Treball cooperatiu | 30 | 1,2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Visualització de tutorials | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 4 |
L'avaluació és continuada. L’alumnat ha de demostrar el seu progrés realitzant les activitats d’avaluació. El calendari d’aquestes activitats, així com els detalls sobre cada una d’ells i el pes que tenen en l’avaluació final es proporcionarà a l’inici de les classes.
Revisió
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta, el/la docent comunicarà per escrit una data i hora de revisió. La revisió de les diverses activitats d’avaluació s’acordarà entre la professora o el professor i l’alumnat.
Recuperació
Podran accedir a la recuperació qui s’hagi presentat a activitats el pes de les quals equivalgui a un 66,6% (dos terços) o més de la qualificació final i que hagi tret una qualificació mitjana ponderada de 3,5 o més.
En el moment de lliurar la qualificació final prèvia a l’acta de l’assignatura, la professora o el professor comunicarà per escrit el procediment de recuperació. Es pot proposar una activitat de recuperació per a cada activitat suspesa o no presentada o es poden agrupar diverses activitats en una de sola. En cap cas la recuperació pot consistir en una única activitat d'avaluació final equivalent al 100% de la qualificació.
Consideració de “no avaluable”
S’assignarà un “no avaluable” quan les evidències d’avaluació que hagi aportat l’alumne/a equivalguin a un màxim d’una quarta part de la qualificació total de l’assignatura.
Irregularitats en les activitats d’avaluació
En casd’irregularitat (plagi, còpia, suplantació d’identitat, etc.) en una activitat d’avaluació, la qualificació d’aquesta activitat d’avaluació serà 0. En cas que es produeixin irregularitats en diverses activitats d’avaluació, la qualificació final de l’assignatura serà 0. S’exclouen de la recuperació les activitats d’avaluació en què s’hagin produït irregularitats (com ara plagi, còpia, suplantació d’identitat).
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Presentació oral del cas treballat en grup | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Prova de seguiment 1 | 35% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4 |
Prova de seguiment 2 | 35% | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4 |
Tutories presencials relacionades amb el treball en grup | 0 | 3 | 0,12 | 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Les eines específiques es presentaran a l'aula.