Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4316204 Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística | OB | 0 | 1 |
No s'escau
- Reflexionar sobre els enfocaments translingüísticos i interculturals en la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres
- Conèixer els enfocaments tipològics funcionalistes i les seves implicacions en la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres
- Ser capaç de transposar els coneixements adquirits a l'anàlisi dels fenòmens lingüístics, en les seves manifestacions orals i escrites, tant en la seva vessant universal (invariants) como particular (variabilitat) a la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres
- L'enfocament funcional en l'anàlisi i la comparació lingüístiques. Implicacions en la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres
- El caràcter essencial oral de les llengües. Implicacions metodològiques en el plan descriptiu i en les aplicacions didàctiques.
- Les funcions lingüístiques: alguns exemples en l'análisi intralingüística i interlingüística. Implicacions en la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres
Es faran classes magistrals en les quals hi haurà discussions col·lectives amb l'alumnat tant en la presentació teòrica com en les aplicacions pràctiques (anàlisi de documents i implicacions en la mediació lingüística i l'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres).
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Aplicacions en l'anàlisi de documents escrits i orals (en llengua base, en llengua d'arribada, en interllengua) | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Classes magistrals | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Discusions col·lectives | 10 | 0,4 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
L’avaluació del curs serà contínua i inclourà tant les diverses proves com els treballs/exercicis/comentaris lliurats durant tot el semestre i la participació activa a les classes. Inclourà dos exàmens, un d'ells parcial i un de síntesi.
Per participar a la recuperació (que consistirà en un examen global de síntesi), l’alumnat ha d’haver estat prèviament avaluat en un conjunt d’activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de 2/3 parts de la qualificació total. Només té dret a la recuperació l'alumnat que, havent suspès, tingui almenys una nota mitjana final de 3,5 sobre 10. Les presentacions orals i les tasques relacionades amb l’activitat docent diària queden excloses de la recuperació.
Es considerarà com a ‘NO AVALUABLE’ l'alumnat que hagi realitzat menys de 2/3 parts de les activitats d'avaluació.
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, s'informarà l’alumnat del procediment i data de revisió de les qualificacions.
El plagi: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades, sigui una sola frase o més, fent-ho passar per producció pròpia. És una ofensa greu.
En cas que l’estudiant realitzi qualsevol irregularitat que pugui conduir a una variació significativa de la qualificació d’un acte d’avaluació, es qualificarà amb 0 aquest acte d’avaluació, amb independència del procés disciplinari que s’hi pugui instruir. En cas que es produeixin diverses irregularitats en els actes d’avaluació d’unamateixa assignatura, la qualificació final d’aquesta assignatura serà 0.
En cas que les proves no es puguin fer presencialment s’adaptarà el seu format (mantenint-ne la ponderació) a les possibilitats que ofereixen les eines virtuals de la UAB. Els deures, activitats i participació a classe es realitzaran a través de fòrums, wikis i/o discussions d’exercicis a través de Teams, etc. El professor o professora vetllarà perquè l'estudiant hi pugui accedir o li oferirà mitjans alternatius, que estiguin al seu abast.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Entrevista personal | 30% | 1 | 0,04 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Qüestionaris | 40% | 69 | 2,76 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Treball de síntesi i/o aplicació | 30% | 50 | 2 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
- Kilani-Schoch, Marianne. (1988). Introduction à la morphologie naturelle. Berne, Peter Lang.
- Lazard, Gilbert. (1995). L’Actance. Paris, PUF.
- Renard, Raymond, (2010). Structuro-global et verbo-tonal. Mons, CIPA
- Seiler, Hansjakob. (2000). Language Universals Research. A Synthesis. Tübingen, Gunter Narr Verlag.