Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
4313815 Recerca en Educació | OT | 0 | 1 |
Sense prerequisits
L’activitat formativa es desenvoluparà a partir de les dinàmiques següents:
|
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Exposicions per part del professorat dels continguts i qüestions bàsiques del temari. Es realitza amb tot el grup classe i permet l'exposició dels principals continguts a través d'una participació oberta i activa per part dels estudiants | 36 | 1,44 | |
Tipus: Supervisades | |||
Treball individual i/o en grups supervisat pel professorat on mitjançant anàlisi de documents, resolució de casos o activitats diverses s'aprofundeix en els continguts i temàtiques treballades. Inclou tutories individuals i/o col•lectives | 36 | 1,44 | |
Tipus: Autònomes | |||
Activitats relacionades amb l'estudi personal, lectures complementàries, anàlisi de casos, recerca d'informació, elaboració de treballs,.... | 78 | 3,12 |
(veure activitats d'avaluació)
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats de desenvolupament del mòdul | 30% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 19, 20, 21, 22, 23, 25 |
Assistència i participació en les sessions | 10% | 0 | 0 | 15, 16, 17, 24, 25 |
Memòria / treball individual de mòdul | 60% | 0 | 0 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21, 22, 23 |
AINSCOW, M., BOOTH, T., DYSON, A. Et al. (2006). Improving Schools, Developing Inclusion. New York: Routledge
ALEGRE DE LA ROSA, O.M. (2015). Inclusión y diversidad: innovaciones y experiencias. Archidona (Málaga): Edcs. Aljibe, S.L.
BOOTH, T. et al. (2000). The index of inclusión: developing learning and participation in schools. London: CSIE.
CASANOVA, M.A. & RODRÍGUEZ, H.J. (2009). La inclusión educativa, un horizonte de posibilidades. Madrid: Ed. La Muralla
ECHEITA SARRIONANDIA, G. (2007). Educación para la inclusión o educación sin exclusiones. Madrid. Narcea.
EDWARDS, S. D. (2005). Disability: Definitions, value and identity. Abingdon: Radcliffe.
FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ, S. Et al. (2004). Transición escuela-empleo de las personas con discapacidad. Madrid. IMSERSO.
IBAÑEZ, P. (2002). Las discapacidades: orientación e intervención educativa. Madrid: Dykinson.
KARSZ, S. (2004). La exclusión: bordeando sus fronteras. Definiciones y matices. Barcelona: Gedisa.
MECD (2011). Formación y orientación laboral. Madrid: Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Subdirección General de Documentación y Publicaciones
ORTIZ JIMÉNEZ, L. y GARRIDO MARTÍNEZ, J. (Coords.) (2020). Educación inclusiva: abriendo puertas al futuro. Madrid: Ed. Dykinson
SCHALOCK, R. L., & VERDUGO, M. A. (2003). Calidad de vida: Manual para professionales de la educación, salud y servicios sociales. Madrid: Alianza Editorial.
SHEEHY, K., NIND, M., JONATHAN R. Y SIMMONS K. (Eds) (2005). Ethics and research in inclusive education. London: RoutledgeFalmer.
SLEE, R. (2012). La escuela extraordinaria. Exclusión, escolarización y educación inclusiva. Madrid: Morata.
SWAIN, J., & FRENCH, S. (Eds.) (2008). Disability on equal terms. London: Sage.
TARP, R. G. et al. (2002). Transformar la enseñanza : excelencia, equidad, inclusión y armonía en las aulas y las escuelas. Madrid: Ediciones Paidós Ibérica,S.A.