Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501231 Comptabilitat i Finances | OB | 3 | 2 |
"La metodologia docent i l'avaluació proposades a la guia docent poden experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries"
L'assignatura es planteja els següents objectius docents:
TEMA I - INTRODUCCIÓ A LA DIRECCIÓ D’OPERACIONS
TEMA II - CAPACITAT I MESURES DE RENDIMENT
TEMA III – DECISSIONS DE PROCESSOS
TEMA IV.-. LA PLANIFICACIÓ DE PROJECTES
TEMA V - LA PLANIFICACIÓ DE LA PRODUCCIÓ
TEMA VI - LA PLANIFICACIÓ DE LES NECESSITATS DE MATERIALS
TEMA VII - LA PROGRAMACIÓ DE LA PRODUCCIÓ
TEMA VIII - LA GESTIÓ D'INVENTARIS AMB DEMANDA INDEPENDENT
TEMA VIII - LEAN MANUFACTURING
Metodologia
La docència planificada per a l'assignatura és docència presencial
La metodologia docent proposada pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialtitat que imposin les autoritats sanitàries
Per tal d’assolir de la manera més natural possible les competències indicades, les sessions teòriques es combinaran amb classes pràctiques amb la resolució d’exercicis pràctics i seminaris.
A pràctiques de laboratori s'explicarà als alumnes una eina infomràtica de planificació de projectes.
Es posarà a disposició dels alumnes tot el material al moodle.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
classes teòriques | 25,5 | 1,02 | |
pràctiques de laboratori | 16 | 0,64 | |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories | 19 | 0,76 | |
Tipus: Autònomes | |||
Elaboració de treballs | 34 | 1,36 | |
Estudi dels materials aportats i exercicis | 31 | 1,24 | |
Realització de casos i tallers | 16,5 | 0,66 |
L'avaluació proposada pot experimentar alguna modificació en funció de les restriccions a la presencialitat que imposin les autoritats sanitàries
Condicions generals
L’assignatura s’avalua amb dos components, l’avaluació Continuada i la Prova Final.
Avaluació continuada (50% de la nota final de l’assignatura).
L’avaluació continuada contempla els treballs en grup.
L’avaluació continuada pretén facilitar a l’alumne l’assoliment dels coneixements i competències de l’assignatura. Aquesta opció requereix per ambdues parts (professorat i alumnat) un esforç i un compromís que cal conèixer i reconèixer.
La nota de l’avaluació continuada es composa dels següents elements;
L’avaluació amb nota de cadascuna d’aquestes proves anirà acompanyada d’un comentari sobre aquells aspectes a millorar de manera que no hi haurà una data de revisió formal.
Per tenir dret a fer l’examen final s’ha de tenir una nota mínima de 3 sobre 10 a la part d’avaluació continuada.
Es considerarà “avaluable” aquell alumne que consti al menys en dues entregues amb el seu nom en la avaluació continuada.
Examen alliberatori
Es donarà als alumnes l’opció d’alliberar materia de cara a l’examen final. Per poder donar com alliberada aquesta part s’haurà de treure més d’un 5.
Prova final (50% de la nota final de l’assignatura).
Examen sobre conceptes i aspectes tractats al llarg del curs. Els alumnes tenen al moodle una col·lecció de problemes resolts i exàmens d’anys anteriors i les seves correccions per poder veure el tipus d’exercicis que apareixen. L’examen tindrà components teòrics i pràctics sempre tractant d’avaluar el més fidelment possible el grau de comprensió de l’assignatura.
Recuperació
Per aquells estudiants que en l'avaluació hagin obtingut una nota que sigui igual o superior a 3,5 i inferior a 5 hi haurà una recuperació. En el moment de publicar les qualificacions finals s'anunciarà la modalitat de la mateixa. Aquesta recuperació estarà programada en el calendari d'exàmens de la Facultat. L'estudiant que es presenti i la superi aprovarà l'assignatura amb una nota de 5. En cas contrari mantindrà la mateixa nota.
Repetidors
Els alumens que facin de nou l'assignatura podran acollir-se a l'opció de no fer l'avaluació continuada en les següents condicions:
Treball dels barrets. Si havia tret més d'un 7 es queda amb un 7. Si havia tret menys d'un 7 es queda un 5.
Planificació amb Ms Project. Les mateixes condiciopns que amb 'informe dels barrets només en el cas de que hagués assistit a totes les sessions.
Avís
Per això s’estableixen sense perjudici d'altres mesures disciplinàries que s'estimin oportunes, i d'acord amb la normativa acadèmica vigent, que les irregularitats comeses per un estudiant en la realització de qualsevol de les proves es qualificaran específicament;
Les activitats d'avaluació qualificades d'aquesta forma i per aquest procediment no seran recuperables ni tindran revisió específica amb tots els efectes que comporti aquesta decisió.
Reprogramació
La data de l'examen final de l'assignatura està programada en el calendari d'exàmens de la Facultat.
"La programació de les proves d’avaluació no es podrà modificar, tret que hi hagi un motiu excepcional i degudament justificat pel qual no es pugui realitzar un acte d’avaluació. En aquest cas, les persones responsables de les titulacions, prèvia consulta al professorat i a l’estudiantat afectat, proposaran una nova programació dins del període lectiu corresponent." Apartat 1 de l'Article 115. Calendari de les activitats d’avaluació (Normativa Acadèmica UAB)
Els estudiants i les estudiantes de la Facultat d'Economia i Empresa que d'acord amb el paràgraf anterior necessitin canviar una data d'avaluació han de presentar la petició omplint el document Sol·licitud reprogramació prova uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves" target="_blank">https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/reprogramacio-proves
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Creació i planificació d'un projecte | 40% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5 |
Informe dels barrets | 10 % | 2 | 0,08 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Prova final | 50% | 2 | 0,08 | 2, 3, 4, 5, 8, 10 |