Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OT | 3 | 0 |
2500245 Estudis Anglesos | OT | 4 | 0 |
L'edició 2019-2020 de "Prosa en anglès" se centrarà en l'estudi d'un gènere concret: la literatura de guerra.
Es donarà especial atenció a qüestions relacionades amb l'ètica, la política, la memòria, i fins i tot l'experiència física de la guerra, tenint en compte els següents temes:
En completar l'assignatura, l'alumne podrà, tal com correspon a les assignatures relacionades amb els "Gèneres de la literatura anglesa:"
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (30%, 1.8 cr, 45 hores)
Activitats supervisades (15%, 0.9 c, 25 h)
Activitats autònomes (50%, 3 cr, 75 hores)
Activitats d'avaluació (5%, 0.3 cr, 5 hores)
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques | 25 | 1 | 8 |
Debats a classe | 20 | 0,8 | 1, 5, 7, 19 |
Tipus: Supervisades | |||
Redacció de textos, activitats d'avaluació a l'aula | 15 | 0,6 | 1, 2, 3, 8, 19 |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi | 65 | 2,6 | 1, 5, 8, 17, 19 |
ATENCIÓ:
RECUPERACIÓ:
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a recuperació. Si es repeteix la situació, es suspendrà l’assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Activitats escrites | 80% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 19, 20, 21 |
Participació | 20% | 21 | 0,84 | 7, 13, 14, 15, 16, 17, 18 |
Fussell, Paul. The Great War and Modern Memory. 1975. London: Oxford UP, 2013. Print.
Gupta, Suman. Imagining Iraq: Literature in English and the Iraq Invasion. Houndmills, Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan, 2011. Print.
Hutcheon, Linda. “Historiographic Metafiction. Parody and the Intertextuality of History.” Intertextuality and Contemporary American Fiction. Ed. O’Donnell. P, and Robert Con Davis. Baltimore: John Hopkins University Press, 1989. 3-32. Print.
--- A Poetics of Postmodernism: History, Theory, Fiction. 1988. New York: Routledge, 2004.Print.
McLoughlin, Kate. Authoring War: The Literary Representation of War from the Iliad to Iraq. Leiden: Cambridge University Press, 2011.Print.
Melling, Philip H. Vietnam in American Literature. Boston: Mass, 1990. Print.
Mosse, G. 1996. The Image of Man: The Creation of Modern Masculinity. New York: Oxford UP.
---. 1990. Fallen Soldiers: Reshaping the Memory of the World Wars. New York: Oxford UP.
Owen, David and Cristina Pividori. Writings of Persuasion and Dissonance in the Great War: That Better Whiles May Follow Worse. Leiden: BrillRodopi, 2016. Print.
Pividori, Cristina. "Eros and Thanatos Revisited: the Poetics of Trauma in Rebecca West's "The Return of the Soldier" Atlantis. 32.2 (2010): 89-104. Print.
---. "Out of the Dark Room: Photography and Memory in Rachel Seiffert's Holocaust Tales." Atlantis. 30.2 (2008): 79-94. Print.
Rawlinson, Mark. British Writing of the Second World War. Oxford: Clarendon Press, 2000.Print.
Sharpe, Jim. “History from Below.” New Perspectives on Historical Writing. Ed. Peter Burke. 1991. Cambridge: Polity Press, 2001. Print
Tylee, Claire M. The Great War and Women’s Consciousness. Images of Militarism and Womanhood in Women’s Writings, 1914-64. Iowa City: University of Iowa Press, 1990. Print.
Vickroy, L. Trauma and Survival in Contemporary Fiction. Charlottesville: University of Virginia, 2002. P.
Winter, Jay. Remembering War: The Great War between Memory and History in the Twentieth Century. New Haven & London: Yale UP, 2006. Print