Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2501935 Publicitat i Relacions Públiques | OT | 4 | 0 |
Bon nivell d’anglès, interés per la temàtica de l’assignatura i desig de participar, aportar i desenvolupar-se personal i acadèmicament.
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats necessàries per liderar a persones amb èxit.
- Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge èxit d'equips.
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats necessàries per negociar de forma efectiva.
- Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per negociar de forma efectiva.
- Desenvolupar el potencial personal i professional propis per exercir en el lideratge i la negociació.
• Autoconeixement
• Autolideratge
• Lideratge
• Motivació
• Cultura organitzacional
• Diversitat i Inclusió en les organitzacions
• Lideratge intergeneracional
• Gestió de conflictes
• Comunicar en públic
• Personal branding
• Negociació
• Tècniques de negociació
• Negociació intercultural
• Change management
Les sessions són dinàmiques i participatives.
Combinen, per una part, les classes teòriques donades per la professora i complementades amb conferències d’experts convidats, i per l’altra, la seva aplicació pràctica grupal i individualment a travès de dinàmiques, treballs i presentacions divereses.
A totes les classes es fomentarà sempre el debat constructiu i obert, el creixement personal I la reflexió individual i col·lectiva.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes de teoria | 15 | 0,6 | 1, 2 |
Tipus: Supervisades | |||
Dinàmiques i activitats a l'aula | 23 | 0,92 | 1, 2 |
Tipus: Autònomes | |||
Preparació de lectures, treballs i presentacions. | 60 | 2,4 | 1, 2 |
Treballs pràctics: 50%
Exàmen: 30%
Assistència a classe i participació: 20%
Aquells/es alumnes amb una nota de 4 punts o més i almenys un 70% d’assistència a classe, podran presentar-se a activitats de reavaluació. La professora designarà un projecte que haurà de realitzar-se i/o presentar-se degudament.
Aquells/es alumnes que vulguin pujar nota podran fer-ho realitzant projectes i/o presentacions voluntàries proposades per la professora.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Assistència a classe i participació | 20% | 30 | 1,2 | 1, 2 |
Examen | 30% | 1,5 | 0,06 | 1, 2 |
Treballs pràctics | 50% | 20,5 | 0,82 | 1, 2 |
Cuddy, Amy (2015). Presence.
Schwartz, Barry (2015). Why we work.
Sinek, Simon (2009). Start with why.
Ariely, Dan (2010). The upside of irrationality.
Sharma, Robin (2010). The leader who had no title.
Grant, Adam (2013). Give and take.
Grant, Adam (2016). Originals.
McGonigall, Kelly (2015). The upside of stress.
Covey, Stephen (1989). The 7 habits of highly effective people.
Pink, Daniel (2009). The surprising truth about what really motivates us.
Sandberg, Sheryl. (2013). Lean in.
Scott, Kim (2017). Radical Candor: How to get what you want by saying what you mean.
Brown, Brené. (2012). Daring greatly: How the courage to be vulnerable transforms the way we live, love, parent, and lead
Gallo, Carmine. (2014). Talk like TED.
Chouinard, Yvon. (2005). Let my people go surfing.
Carnegie, Dale. (1936). How to win friends and influence people.
Ury, William & Fisher, Roger. (1981). Getting to yes.
Coyle, Daniel. (2016). The culture map.
Connors, Roger & Smith, Thomas. (2011). Change the culture, change the game.
Barak, Michaelle. (2005). Managing diversity: Toward a globally inclusive workplace.
Duckworth, Angela. (2016). Grit.
Dweck, Carol. (2006). Mindset: The new psychology of success.
Ciadlini, Robert. (2006). Influence: The psychology of persuasion.
Navarro, Joe. (2008). What every body is saying.
Alberoni, Francesco (2003). El arte de liderar.
Palomo, Mª Teresa (2010). Liderazgo y motivación de equipos de trabajo.
Lencioni, Patrick. (2003). Las cinco disfunciones de un equipo: un inteligente modelo para formar un equipo cohesionado y eficaz.
Bryman, Alan. (1992). Charisma and leadership in organisations.
Senge, Peter. (1995). La quinta disciplina: cómo impulsar el aprendizaje en la organizacióninteligente. Anderson, Dana. (2005). Coaching that counts.
Ury, William. (2005). Alcanzar la paz: resolución de conflictos y mediación en la familia, el trabajo y el mundo. Munduate, Lourdes. (2005). Gestión de conflicto, negociación y mediación.
Winkler, John. (2004). Cómo negociar para mejorar resultados.
Ury, William. (2012). ¡Supere el no! Cómo negociar con personas que adoptan posiciones inflexibles.
Mnookin, Robert. (2002). Resolver conflictos y alcanzar acuerdos.
Pease, Allan. (2012). El arte de negociar y persuadir.
De Manuel Dasi, Fernando. (1996). Comunicación y negociación comercial.