Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OB | 2 | 1 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | OB | 2 | 1 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OB | 2 | 1 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | OB | 2 | 1 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | OB | 2 | 1 |
Es dóna per suposat que l’alumne té els coneixements de Usos Bàsics de l'Anglès.
Cal un nivell inicial d’anglès equivalent a C1 (advanced) del Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.
Amb el nivell C1 l'estudiant pot: comprendre una àmplia gamma de textos llargs i complexos, i en pot reconèixer el sentit implícit; pot expressar-se amb fluïdesa i espontaneïtat sense haver de cercar d’una manera gaire evident paraules o expressions; utilitzar la llengua de manera flexible i eficaç per a propòsits socials, acadèmics i professionals; produir textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes complexos, i demostra un ús controlat d’estructures organitzatives, connectors i mecanismes de cohesió.
“Ús de la Llengua Anglesa 1” forma part de la matèria “Ús de la Llengua” del segon i tercer curs, juntament amb “Ús de la Llengua Anglesa 2”, “Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada” i “Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada”. Es realitza durant el segon semestre del segon curs per a Estudis Anglesos i durant el primer semestre del tercer curs a Graus Combinats. “Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada” i “Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada” es realitzen en el tercer curs per a estudiants d’Estudis Anglesos, i s’ofereixen com a optatives de quart curs per a estudiants de Graus Combinats
Objectius:
Gramàtica i vocabulari:
Producció escrita:
Comprensió lectora:
Comprensió auditiva:
Producció oral:
La metodologia docent es basa en:
Activitats dirigides (Classes teòriques i classes pràctiques)
Activitats supervisades (tutories)
Activitats autònomes (Estudi personal, realització de exercicis, producció de textos, participació a l’entorn virtual)
Activitats d’avaluació
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes teòriques i pràctiques | 30 | 1,2 | 2, 4, 10 |
Pràctica oral a l'aula | 15 | 0,6 | 10 |
Tipus: Supervisades | |||
Tutories de suport | 22 | 0,88 | |
Tipus: Autònomes | |||
Lectura i estudi - Exercicis i treballs - Ús de les TIC | 76,5 | 3,06 | 4, 7 |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S’ha de tenir en compte el següent:
IMPORTANT PER APROVAR L'ASSIGNATURA:
1) Per aprovar l’assignatura els estudiants han d'haver assolit un 60% del contingut de l'examen escrit i la mitjana del curs ha de ser igual o superior a un 60%. L'examen oral només es pot fer si l'examen escrit ha estat aprovat, i si es supèn l'oral, no es pot tenir una nota inferior al 48% del contingut de l'examen.
2) Per aprovar l’examen final (tant l'oral com l'escrit) es necessita haver assolit un 60% del contingut de l'examen.
3) Si l'alumne ha aprovat l'examen final escrit (la mitjana de les 3 parts de l'examen final escrit arriba al 60%), però ha suspès una o més parts, s'han de recuperar aquestes parts.
Recuperació
• Només poden anar a la recuperació aquells estudiants que:
(i) hagin completat íntegrament l'avaluació continuada i els exàmens finals, excloent els casos degudament justificats. Òbviament, algunes tasques no es poden repetir (participació a classe, algunes tasques d'avaluació continuada).
i
(ii) hagin assolit entre un 35% i 59.9% el contingut de l'examen final escrit.
L’examen oral també es pot recuperar, però només si s'ha obtingut com a mínim un 3,5 a l'examen final oral.
Si es recupera, es podrà obtenir un màxim d'un 5 a SIGMA com a nota final.
Recuperació examen escrit
Nota final:
No avaluable
Només poden accedir al “no avaluable” els alumnes que hagin presentat menys d’un 30% de lestasques d’avaluació.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MOLT IMPORTANT: El plagi total o parcialde qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de tota l’assignatura i no només de l’exercici plagiat. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (això inclou copiar frases o fragments d’internet i afegir-los sense modificacions al text que espresenta coma propi), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel•lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Continuous assessment | 20% | 1,5 | 0,06 | 2, 5, 7, 8, 10 |
Examen final escrit | 50% | 4 | 0,16 | 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10 |
Examen final oral | 30% | 1 | 0,04 | 4, 6, 10 |
Bibliografia obligatòria
Llibres de referència recomanats:
Pàgines web:
www. ejerciciodeingles.com
https://www.ted.com/talks
BBC One Minute World News
http://www.howjsay.com/ (American English)
http://www.macmillandictionary.com/ (includes pronunciation files, British English)
http://www.ozdic.com/ (collocations)
the British National Corpus: http://www.natcorp.ox.ac.uk/