Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OB | 3 | 1 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | OT | 3 | 0 |
2501902 Estudis d'Anglès i Català | OT | 4 | 0 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 3 | 0 |
2501907 Estudis d'Anglès i de Clàssiques | OT | 4 | 0 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 3 | 0 |
2501910 Estudis d'Anglès i Espanyol | OT | 4 | 0 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 3 | 0 |
2501913 Estudis d'Anglès i Francès | OT | 4 | 0 |
Cal un nivell inicial d'anglès entre C1 (advanced) i C2 (proficiency) del Common European Framework of Reference for Languages. Amb un C1, l'estudiant pot comprendre una àmplia gamma de textos llargs i complexos, i reconèixer-ne el sentit implícit; expressar-se amb fluïdesa i espontaneïtat sense haver de cercar una manera gaire evident paraules o expressions; utilitzar la llengua de manera flexible i eficaç per a propòsits socials, acadèmics i professionals; produir textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes complexos; i demostrar un ús controlat d'estructures organitzatives, connectors i mecanismes de cohesió. Amb un C2, l'estudiant pot comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeix o escolta; resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites; reconstruir fets i arguments, i presentar-los d’una manera coherent; expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat, fins i tot en les situacions més complexes. També pot utilitzar la llengua de manera eficaç i correcta per a propòsits socials, acadèmics i professionals.
Aquest curs té com a objectius principals:
-Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un TFG.
-Dotar l'alumnat d'eines per analitzar críticament els textos acadèmics escrits propis i aliens a través de processos de revisió per iguals (peer-revision) i grups de discussió.
-Fer que l'alumnat conegui i sàpiga utilitzar l'estructura i les formes d'argumentació pròpies d'un article acadèmic/de recerca.
-Aprofundir en les tècniques d'escriptura, citació i edició de textos a nivell avançat.
-Treballar les estructures gramaticals i lingüístiques pròpies dels registres formals i acadèmics en llengua anglesa.
-Millorar l'ús instrumental de la llengua anglesa escrita fins a un nivell C2 de competència.
UNIT 1: Academic writing: Upgrading your English skills
UNIT 2: Paragraph writing consolidation
UNIT 3: Literature review
UNIT 4: TFG structure
UNIT 5: Objectivity and Subjectivity in academic writing
La metodologia docent es basa en:
50h de treball autònom
50h de treball dirigit
25h de treball supervisat
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes pràctiques | 25 | 1 | |
Classes teòriques | 25 | 1 | |
Tipus: Supervisades | |||
Realització d'exercicis d'escriptura acadèmica | 25 | 1 | |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi personal | 20 | 0,8 | |
Realització d'exercicis per a aprenentatge autònom | 30 | 1,2 |
Cal tenir en compte el següent:
- Cal haver aprovat l'examen final i cal tenir una mitjana de com a mínim 5 entre les tasques 1 i 2 per aprovar l'assignatura.
- El lliurament d'activitats avaluables que superi el 40% exclou la possibilitat d'obtenir un No avaluable en l'assignatura.
- Cal lliurar totes les tasques dins els terminis fixats, en paper i escrites amb ordinador.
- MOLT IMPORTANT: El plagi total o parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l'exercici plagiat i, si es repeteix el plagi, es considerarà l'assignatura SUSPESA. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i és una ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
- No es pot fer servir llenguatge sexista i s'avaluarà el treballs tenint en compte aquest criteri.
PROCEDIMENT DE REVISIÓ DE LES QUALIFICACIONS
En el moment de la realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà l'alumnat (Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
RECUPERACIONS
La nota mitjana mínima per accedir a la recuperació és de 3,5 i s'ha d'aprovar un 60% de l'avaluació continuada. La nota màxima obtinguda a la recuperació serà un 6.
Les activitats següents no poder ser recuperades: Examen final i Writing exercises.
Calendari:
Examen final: 12 desembre
Lliurament writing exercises: durant tot el semestre
Lliurament tasca escrita 1: 14 novembre
Lliurament tasca escrita 2: 3 desembre
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Task 1: Literature Review (creació i expressió escrita i argumentada d'un marc teòric) | 30% | 11 | 0,44 | 2, 7, 8 |
Examen final | 40% | 2 | 0,08 | 1, 2, 8 |
Task 2: Abstract | 10% | 5 | 0,2 | 2, 6, 7, 8 |
Writing exercises:valoracions crítiques sobre temes relacionats amb la lingüística d'interès social, científic o ètic. | 20% | 7 | 0,28 | 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
References:
Alonso Alonso, M. Rosa (2009) Writing for Academic Purposes: A Handbook for Learners of English as a Second Language. Munich: LINCOM
Barnet, Sylvan and William E. Cain (2011). A Short Guide to Writing about Literature. London: Longman.
Booth, Alison and Kelley J. Mays (2012). The Norton Introduction to Literature Studyplace. London: Norton & Co.
Hamp-Lions, Liz and Ben Heasley (2006) Study Writing: A Course in Written English for Academic Purposes. Cambridge: Cambridge University Press.
McCarthy, Michael and Felicity O'Dell (2008) Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
Savage,Alice, Patricia Mayer, Masoud Shafiei. Rhonda Liss and Jason Davis (2006)
Sowton, Chris (2012) 50 Steps to Improving your Academic Writing. Reading: Garnett Education.
Swales, John M. and Christine B. Feak (1994) Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. Ann Arbor: The University of Michigan Press.
Online resources:
The Norton Introduction to Literature Studyplace:
http://www.wwnorton.com/college/english/litweb10/writing/welcome.aspx
The Purdue Online Writing Lab (OWL):
https://owl.english.purdue.edu/
UCLA Graduate Writing Center. Writing inthe Humanitiesand Arts:
http://gsrc.ucla.edu/gwc/resources/writing-in-the-humanities-and-arts.html
Website for self-study
http://www.ejerciciodeingles.com/curso-academic-english-ingles-academico/