Titulació | Tipus | Curs | Semestre |
---|---|---|---|
2500245 Estudis Anglesos | OT | 3 | 0 |
2500245 Estudis Anglesos | OT | 4 | 0 |
El contingut d'aquest curs està directament relacionat amb el que s'aprèn a les assignatures Sintaxi Anglesa i Sintaxi Anglesa Avançada, per tant, haver-les curstat facilitarà el seguiment del curs.
S'espera que l'estudiantat tingui un nivell C2 de la Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), segons el qual l’estudiantat pot: comprendre una àmplia gamma de textos llargs i complexos, i en reconeix el sentit implícit; expressar-se amb fluïdesa i ser capaços d'utilitzar la llengua de manera flexible i eficaç per a propòsits socials, acadèmics i professionals.
L'objectiu d'aquest curs és examinar les característiques de la gramàtica dels aprenents de l'anglès com a primera, segona i tercera llengua. S'hi incorpora també un breu repàs dels mètodes de recollida de dades d'adquisició.
1. Teoria i variació lingüística
2. Recollida de dades d'adquisició de la llengua
3. Adquisició de l'anglès com a primera llengua
4. Adquisició de l'anglès com a segona llengua
5. Adquisició de l'anglès com a tercera llengua
La metodologia d'aquesta assignatura es basa en classes magistrals, debats en grup, presentacions d'estudiants, exercicis i tutories individualitzades.
Títol | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|
Tipus: Dirigides | |||
Classes magistrals i pràctiques | 50 | 2 | 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13 |
Tipus: Supervisades | |||
Discussió i comprensió de textos i preguntes en grup a l'aula | 25 | 1 | 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11 |
Tipus: Autònomes | |||
Estudi i revisió de la matèria del curs | 50 | 2 | 6, 12, 13, 14, 15 |
Avaluació
Procediment de revisió d'activitats d'avaluació
En el moment de realització de cada activitat avaluativa, el professor o professora informarà a l'alumnat (a través del Moodle) del procediment i data de revisió de les qualificacions.
Recuperació
La recuperació d’aquesta assignatura es realitzarà mitjançant un examen de síntesi amb les següents condicions:
Activitats avaluatives excloses de la recuperació
Participació i presentacions a classe, deures
MOLT IMPORTANT: El plagi total i parcial de qualsevol dels exercicis es considerarà automàticament un SUSPENS (0) de l’exercici plagiat, del qual a més es perd el dret a la recuperació. Si es repeteix la situació, es suspendrà l’assignatura sencera. PLAGIAR és copiar de fonts no identificades d’un text, sigui una sola frase o més, que es fa passar per producció pròpia (AIXÒ INCLOU COPIAR FRASES O FRAGMENTS D’INTERNET I AFEGIR-LOS SENSE MODIFICACIONS AL TEXT QUE ES PRESENTA COM A PROPI), i ésuna ofensa greu. Cal aprendre a respectar la propietat intel·lectual aliena i a identificar sempre les fonts que es puguin fer servir, i és imprescindible responsabilitzar-se de l’originalitat i autenticitat del text propi.
Títol | Pes | Hores | ECTS | Resultats d'aprenentatge |
---|---|---|---|---|
Examen parcial I | 35% | 6 | 0,24 | 5, 7, 8, 9, 10, 13, 16 |
Examen parcial II | 40% | 6 | 0,24 | 5, 7, 8, 9, 10, 13, 16 |
Participació a classe i deures | 5% | 7 | 0,28 | 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 |
Presentacions a classe | 20% | 6 | 0,24 | 1, 5, 6, 8, 9, 10, 13, 14, 16 |
Archibald, John (ed) (2000) Second Language Acquisition and Linguistic Theory, Oxford: Blackwell.
Cattel, Ray. (2000) Children’s Language: Consensus and Controversy, London: Cassell.
Crain, Stephen. & Diane Lillo-Martin (1999) An Introduction to Linguistic Theory and Language Acquistion, Oxford: Backwell.
Gass, S. & A. Mackey (2011) Data Elicitation for Second and Foreign Language Research, New York: Routledge.
Guasti, Maria Teresa (2002) Language Acquisition. The Growth of Grammar, Cambridge, Mass: MIT Press.
Hawkins, Roger (ed) (2001) Second Language Syntax. A Generative Introduction, Oxford: Blackwell.
Herschensohn, J. (2000) The Second Time Around: Minimalism and Second Language Acquisition, Amsterdam: John Benjamins.
Mackey, A. & S.M. Gass (2005) Second Language Research. Methodology and Design, London: LAwrence Erlbaum Associates.
Slabakova, Roumiana (2016) Second Language Acquisition, Oxford: O.U.P.
Stillwell Peccei, Jean (2006) Child Language. A Resource Book for Students, London, Routledge.
van Patten, B. & A.G. Benati (2010) Key Terms in Second Language Acquisition, London: Continuum.
White, Lidia (2003) Second language acquisition and Universal Grammar. (2nd edition) Cambridge: CUP.